utorak, 11. listopada 2011.

Moje povrće!


Kao početak razmišljanja o vrtlarstvu svakako su za mene nezaboravne informacije i poticajne na internetskim stranica.

Prava priroda vrlo buči (u ovom slučaju to je zvuk potoka) i snaga je vidljiva na svakom koraku!



Ove godine sam sa minimalnim radom ipak mogla ubrati moje domaće povrće. Bilo je tu: luka, salate, krastavaca, mahuna, paradajza, mrkve, peršuna, celera, cikle i krumpira. Nisu to bile velike količine - ali za moju dušu vrlo značajno. Tako sam i uz nemoguće uvjete, s obzirom da sam vrlo malo vremena bila u vrtu i uz visoke temperature, imala što preko vikenda pobirati i svojoj bebi objašnjavati da idemo brati njam njam!



2 komentara:

  1. Odličan ti je vrt, video je super. I ja ga obrađujem, još uvijek sam početnik, snalazim se. A ove godine su mi puževi skoro sve pojeli, čak i cvijeće

    OdgovoriIzbriši
  2. Da puževi su veliki problem! Ono što mi rekoše za tu prigodu - staviti pivu i uništavati puževe pivopije uz to da se stavlja duže vremena friška :) a osim pive - za puževe su predatori žabe - zato napraviti baricu i donijeti žabice. Moja je znanica bila razočara kad je nakon jedne pive stavljene u posudu pobrala tek mali dio neprijatelja. Na svu sreću nemam ih, ali zato krtice i voluhariceeeee.

    OdgovoriIzbriši