utorak, 29. siječnja 2013.

Zimnica za ljenčine ha ha…ili kako da zamrznete skoro sve...

Ovo mi je simpatično pa prenosim: zivot na selu: Zimnica za lenčuge…ili kako da zamrznete skoro sve...: Zimnica za lenčuge …ili kako da zamrznete skoro sve sto vam padne na pamet. Zamrzavanje povrća je odličan način da se pripremi... Moja teorija za zamrzavanje se svodi na blanširanje - 2 minute - tako da ovaj blog opisuje ono što i ja radim :) U aktivne dane kroz godinu u vrtu - mogu svaki dan nešto pobrati. Stalna berba mi osigurava da uvijek spremam mlado povrće, ne vene i ne gubi na kvaliteti - ako dugo ostaje na suncu u vrtu ili ubrano stoji dugo na zraku. U toplini svojeg boravka dok gledam kroz prozor snijeg - stvaram velike planove kojima želim osigurati ove godine i više povrća od svega dosad što sam uzgojila. Nešto sam naučila kroz proteklo vrijeme i nadam se dobrim rezultatima, naravno ako mi to još i vrijeme dozvoli :)

Nema komentara:

Objavi komentar